Včielka Maja

Cez noc mi opuchla polka tváre a vôbec som sa nevyspal a dokonca sa pokazila aj batéria a tá celú noc kvapkala voda, čo mi na mojom stave pridalo. Ráno po prebdenej noci som sadol na skútra aj napriek neľútostnému útoku včielky Maji som sa vozil hore dole do Potosu a späť. Z jediného dôvodu - minúť benzín v motorke. Totiž ako som natankoval ešte v Limenas, sa ručička plaváčika nepohla ani o milimeter. Na to, že mi motorku dal s polovičnou nádržou, chcel som, aby sa aspoň trochu pohla. Po dvoch hodinách vozenia ma prešla chuť a zastavil som sa pre chlieb v miestnej pekárni. Vrátil som sa na izbu, kde sme sa naraňajkovali ako obvykle a počkali sme na majiteľa požičovne. Keď prišiel, odovzdal som mu motorku. Vydali sme sa na naše obvyklú pláž, kde sme trávili celé popoludnie. Ja som sa po celý čas chladil v mori. Polovica tváre mi doslova horela a na ľavé oko som vôbec nevidel. A Lenka sa zatial opekala na piesku v závetrí skalného vybežku. A ako obvykle medzi 17 a 18 hodinou sme sa ukoncili náš slnečný deň na pláži. Dnešný deň sa pre nás skončil na izbe, ja som zalomil ako drevo aj napriek tomu, že v izbe bolo teplo a lietali komáre.

Žiadne komentáre: